2016 m. sausio 3 d., sekmadienis

atomai

būdama gal penkerių sužinojau, kad viskas, kas mus supa, yra sudaryta iš mažų dalelių - atomų. (tiesą sakant būdama tokio amžiaus buvau perskaičius kelias enciklopedijas ir buvau protingesnę už pusę savo klasiokų (gerai, gal ne pusę (gerai, gal buvau šešerių, ne penkerių))) šis teiginys mane taip sužavėjo, kad vietoj to, kad miegočiau pietų miego, žiūrėjau į sieną ir mėginau visus šiuos atomus skaičiuoti. atrodė, kad aplink mane plaukioja galybė jų. dar ir dabar, po vienuolikos metų prisimenu tai. nors aš nebeesu ta maža mergaitė ir žinau, kad už atomus yra dar smulkesnių dalelių, kad atomas turi masę, branduolį, krūvį ir dar bala žino ką, tačiau mane vis dar žavi tai, kad viskas yra sudaryta iš paprasčiausių atomų. dar ir dabar, prieš miegą, žiūriu į sienas, ir bandau įžiūrėti juos, nors žinau, kad plika akimi, o ypač su savo regėjimu (kairė akis -0,5, dešinė -2,5) jų niekaip nematysiu. smagiausia tai, kad man skyrius apie atomų nagrinėjimą nei per fiziką, nei per chemiją nepatinka. mane žavi tik tai, kad viskas sudaryta iš atomų, tačiau aš nė kiek nenoriu gilintis, kas jie tokie ir kokių protonų ir elektronų jie turi.


"So my atoms have known your atoms and they've always known your atoms. My atoms have always loved your atoms"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą